Pes 2013 Oyun Sürümünü 1.00 a Nasıl Çevirilir

Pes 2013 Sürümünü Sıfırlama

Merhaba arkdaşlar bu makaleyi yazmamın başlıcı amacı bizim tüm yamalarımızın 1.00 sürümünde çalışmasıdır.Haliyle çoğu arkdaşımız sorun yaşamakta.Pes sürümlerinin hepsinde oyunu sıfırlamak istediğiniz zaman oyunu silmek yerine bu yöntemi kullanabilirsiniz.

Yapamanız gerekenleri aşama aşama anlatacağım arkadaşlar.Bu yönetimi yaptıktan sonra oyunu silip tekrar kurmanıza gerek kalmayacaktır.

 

1.Arkadaşlar gitmeniz gereken yol budur "C:\ProgramData\KONAMI\Pro Evolution Soccer 2013\download"

2.Bu alana giderken gizli dosyaları açmayı unutmayınız.

3.Download klasöründe içinde bulun her şeyi silin .

4.Belgelerimden konamiyide silin.

ve oyunu açın yeni kurulmuş bir pes 2013 karşınızda :)

Yorumlar   

 
+1 #38 ferhat 01-06-2017 15:01
admin ben pes 2013 indiriyom kuruyorum oyuna giriyor
ama spor toto süper lig yamasını indiriyom belgelerdeki konamı dosyası ile değiştiriyom oyuna girdiğimde çalışmayı durdurdu hatası veriyo eski konamı dosyasını koyduğuda oyuna giriyo anlamadım yardımcı olurmsuun
Alıntı
 
 
0 #37 hlt 08-05-2017 21:04
windows 10 kullanıyom gizli dosyalarıda açıyorum ama yinede görünmüyor
Alıntı
 
 
+1 #36 hlt 08-05-2017 00:46
böyle bir dosya yokki
C:\ProgramData\KONAMI\Pro Evolution Soccer 2013\download
Alıntı
 
 
0 #35 eren 30-04-2017 12:15
gizli dosya derken
Alıntı
 
 
0 #34 Doğukan 23-04-2017 09:14
Admin benim sürümüm 1.00 ama Veri 6.00 bunu nasıl düzeltebilirim.

admin:oyunu full sil baştan kur
Alıntı
 
 
0 #33 YARDIM ET LÜTFENNN 15-04-2017 15:26
ADMİN SÜRÜM 1.00 AMA VERİ PAKETİ 6.00 YAZIYOR VE YAMAYI KURDUĞUM ZAMAN YANIT VERMİYOR HATASI VERİYOR

admin:veri paketi de 1.00 olmalıdır.yeni yama yakında
Alıntı
 
 
0 #32 fdsffd 12-04-2017 13:58
gizli dosyaları nasıl açıyoruz

admin:googleye gizli dosya nasıl açılır yazıyoruz
Alıntı
 
 
0 #31 Pesci 07-04-2017 11:39
Arkadaşlar temiz pesin üzerine direkt bunu mu kurayim yoksa bir onceki yamayi yukledikten sonra bunu mu kurayim ?

admin:farketmez dostum
Alıntı
 
 
0 #30 ibrahim 15-03-2017 19:21
banada bir yardımcı olurmusunuz c porgram data yapıyom tamamda konomi klasörü yok.Gizli dosyaları gösterde dedim olmuyo.

admin:
Alıntı
 
 
0 #29 ibrahim 15-03-2017 06:35
c program data olmuyo 1,04 sürümü gizli dosyaları açtım.c porgram data tamam konomi yok
Alıntı
 

Yorum ekle

Copyright © 2012 Portikal.Net - Tüm hakları saklıdır.